Роботи учасників А-Л

      

1.                Амброзяк О.М. - Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, ЗОШ №3 ім. М.Островського, заступник директора з навчальної роботи. 

Освітні підходи до учнівського самоврядування як чинника просоціального становлення особистості

2.                Амержанова Ш.К. - Республика Казахстан, г.Петропавловск, ФАО НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР по СКО тренер Центра уровневых программ, магистр педагогических наук.

Нуркеев А.К. - Республика Казахстан, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, аул Бесколь, КГУ «Бескольская средняя школа-гимназия» .

Современные средства и методы воспитания полноценного и  конкурентоспособного гражданина

3.                Барліт А.Ю. - Україна, м. Запоріжжя, Запорізький національний університет, студент.

Юридична відповідальність батьків за невиконання та ухилення від виконання батьківських обов'язків щодо виховання дитини спрямоване на розвиток її особистості, поваги до прав, свобод людини і громадянина

4.                Барліт О.О. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО» ЗОР, в.о. зав. кафедри теорії та методики виховання к.п.н., доцент.

Барліт А.Ю.- Україна, м. Запоріжжя, Запорізький національний університет, студент.

Аналіз педагогічної спадщини педагогів – мислителів початку ХХ століття в контексті завдань національно -патриотичного виховання дітей та молоді

5.                Батырбаева Н.К. - Республика Казахстан, Северо-Казахстанская область АО НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР по СКО.

Патриотическое воспитание детей дошкольного возраста: опыт, перспективы

6.                Бектурганова К.К., Есмырзаева А.О. - Республика Казахстан, г.Тараза, старшие преподаватели кафедры «АО «НЦПК Өрлеу» института повышения квалификации педагогических работников по Жамбылской области Республики Казахстан.

Полиязыковое образовательное пространство

7.                Богомолова Н.М. -  Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО» ЗОР, РІАЦ «Освіта та громадянське суспільство», методист,  аспірант НАПН.

Долгова О.В. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО» ЗОР, РІАЦ «Освіта та громадянське суспільство», методист,  магістр управління.

Мальований М.М.- Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО» ЗОР, РІАЦ «Освіта та громадянське суспільство», завідувач к.філос.н, доцент.

Концепція національно патріотичного виховання дітей і молоді як важливий чинник формування свідомого громадянина-патріота

8.                Болбат Ю.В., Киреєва А.П., Кузьменко М.С. - Україна, м. Мелітополь ЦДЮТ.

Досвід громадянського виховання у Палаці дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради Запорізької області

9.                Боровик Ю.А. - Україна, м. Запоріжжя, Запорізький коледж радіоелектроніки Запорізького національного технічного університету .

Організація громадянського виховання студентської молоді в запорізькому коледжі радіоелектроніки ЗНТУ

10.           Волошина О.О. - Україна, Харківська область, Лозівський район, ЗОШ І-ІІ ступенів с., Тихопілля, заступник директора з навчально-виховної роботи.

Досвід громадянського та патріотичного виховання учнівської молоді через органи шкільного самоврядування

11.           Галантюк Т.О. - Україна, м. Запоріжжя, Запорізький авіаційний коледж ім.А.Г.Івченко,  викладач фізичної культури.

Барліт О.О. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО» ЗОР , в.о. зав. кафедри теорії та методики виховання, к.п.н., доцент.

Аксіологічна складова національно-патріотичного виховання

12.           Гаркуша  О.А. - Україна, м. Запоріжжя, ЗОШ № 77 Запорізької міської ради Запорізької області, заступник директора з навчально-виховної роботи.

 Учнівський проект як одна з форм реалізації задач патріотичного виховання

13.           Голдобіна К.Б. - Україна, м. Запоріжжя,  КЗ «ЗОІППО» ЗОР, науково-методичний центр позашкільної освіти, методист.

 Виховання учнівської молоді на засадах козацької педагогіки в позашкільному навчальному закладі  як невід’ємна складова національно-патріотичного виховання особистості в цілому

14.           Голубєва Н. І. - Україна, м. Запоріжжя, Запорізький обласний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою «Захисник», вчитель іноземної мови.

Реалізація патріотичного виховання через навчальний процес на прикладі військового ліцею

15.           Деркач В.В.- Україна, м. Запоріжжя, ЗОШ І-ІІІ ступенів № 87, вчитель історії та правознавства.

Роль сім'ї в національно - патріотичному вихованні учнів

+Презентація


16. Доновський С. М. - Україна, м. Запоріжжя, ЗСШ І-ІІІ ступенів №100, директор.


17.           Доновський С. М. - Україна, м. Запоріжжя, ЗСШ І-ІІІ ступенів №100, директор.

Климова Т. М. - Україна, м. Запоріжжя, ЗСШ І-ІІІ ступенів №100, соціальний педагог.

Штефко І. І. - Україна, м. Запоріжжя, ЗСШ І-ІІІ ступенів №100, соціальний педагог.

Національно патріотичне виховання ЗСШ № 100

18.           Жабицька А. Г. – Запорізький обласний Центрт еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді, завідуюча організаційно-масовим відділом .

 Роль музею хліба у вихованні національної свідомості учнів. (з досвіду громадянського виховання в запорізькому обласному центрі еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді)

19.           Жданович Ю.М. - Україна, м. Київ, Інститут проблем виховання НАПН України.

Доброчинна діяльність підлітків на підтримку воїнів АТО як виявлення патріотизму

20.           Жук М.В. - Україна,м. Суми, Сумський ОІППО, к.філос.н., доцент.

Взаємодоповнення громадянської освіти і національно-патріотичного виховання

21.           Жунусова А. З., Ильясова А. Ш. - Республика Казахстан, старшие преподаватели, Филиал АО «Национальный центр повышения квалификации и «Өрлеу» институт повышения квалификации педагогических кадров по СКО.

Инклюзия как инновация в образовании

22.           Забєйворота І.М. - Україна, Запорізький р-н, Кушугумський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Інтелект».

Із досвіду громадянського виховання в кушугумському НВК «Інтелект»

23.           Зайковська О.А., Мазакова О.А. - Україна, м. Запоріжжя  Запорізький колегіум «Елінт».

Національно - патріотичне виховання учнівської молоді  в умовах школи  нового типу

24.           Зінченко О.С. - Україна, м.Суми, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, викладач кафедри психології, аспірант лабораторії психології мас та спільнот Інституту соціальної та політичної психології НАПН України у м. Києві.

 Психологічні особливості роботи педагога з внутрішньо переміщеними особами

25.           Ибраева А.М., Тайланова А.С.  – Казахстан, ФАО «НЦПК «Өрлеу» «ИПК ПР по СКО», отдел по связям с общественностью и издательской деятельности.

Патриотическое воспитание современной молодежи

26.           Калашник Т. Д. - Україна, Запорізька область с. Велика Білозерка, Великобілозерська ЗОШ І–ІІІ ступенів №5.

 Професійна компетентність учителя в контексті громадянського й патріотичного виховання особистості учня: теоретичний аспект

27.           Калиева Т.К. - Республика Казахстан, г. Петропавловск, , Филиал АО НЦПК «Өрлеу» «Института повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области, тренер уровневых программ.

Алина Г.К. - Республика Казахстан, г. Петропавловск, КГУ "Школа - детский сад №26" , учитель.

  Совершенствование патриотического воспитания современных казахстанских школьников

28.           Каплуновська О.М. - Україна, м. Запоріжжя КЗ «ЗОІППО» ЗОР

Дитяча соціально значуща діяльність як засіб формування громадянина

29.           Каркабаева П.П.- Республика Казахстан, ФАО НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР по Жамбылской области,ст.преподаватель  каф. «ИТиМПЕНГД»

Современные аспекты  патриотического  воспитания  

30.           Клюніна Н.В. - Україна, м. Суми, КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Впровадження елементів національного виховання на уроках іноземної мови

31.           Кожем’якіна І.В. - Україна, м. Суми,  КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, ст. викладач.

Ключові компетентності як чинник успішної діяльності вчителя

32.           Корицький В.Г. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО» ЗОР ст. викладач кафедри теорії та методики виховання.

Виховання патріота-громадянина – пріоритетний напрямок  у сучасному вихованні

33.           Кравець Т.І. - Україна, м. Запоріжжя,КЗ «ЗО ліцей з посиленою військово – фізичною підготовкою «Захисник»», вчитель – методист.

Формування особистості громадянина в умовах військового ліцею

34.           Кривобок  Н. В. – Україна, Запорізька область, м. Приморськ, Комунальна установа «Приморський районний центр дитячої  та юнацької творчості» Приморської районної ради Запорізької області.

Патріотичне виховання дитини, як важливий етап розвитку особистості (Досвід роботи керівника гуртка районного центру дитячої та юнацької творчості «Волонтерська група «Пошук»»)

35.           Кужракаева А.К. - Казахстан, г. Петропавловск, ФАО НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР по СКО, ст. преподаватель.

Патриотическое воспитание дошкольников в рамках предмета «самопознание»

36.           Кузнецова О.В.- Україна, м. Запоріжжя, Запорізька гімназія №6 Запорізької міської ради Запорізької області, педагог-організатор.

Використання новітніх форм та методів роботи у формуванні громадянськості та патріотизму учнівської молоді

37.           Кукушкін К. М. - Україна, м. Київ, здобувач, головний спеціаліст відділу з питань державної служби, професійного навчання та урядових нагород Департаменту кадрового забезпечення Секретаріату Кабінету Міністрів України, Секретаріат Кабінету Міністрів України.

 Виховання учнівської молоді засобами військово-спортивного хортингу

38.           Лісіцин В.В. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО» ЗОР, к. філос. н. в.о. зав. кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін.

Виявлення історичної несправедливості як засіб національно-патріотичного виховання учнівської молоді

39.           Лопатюк К.В. - Україна, м. Мелітополь, Мелітопольська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 20 Мелітопольської міської ради Запорізької області.

Національно-патріотичне виховання учнівської молоді як пріоритетний напрямок державної політики у процесі формування сучасного громадянина та патріота України        (з досвіду роботи загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20 мелітопольської міської ради запорізької області)

40.           Лук’янов В. І. – Україна, Харків, Житлово-комунальний технікум ХНУМГ імені О.М. Бекетова, директор

Кульбака А. М. - Україна, Харків, завідувач навчально-методичного кабінету.

Інтерактивні технології як ефективний засіб формування громадянськості студентської молоді в ЖКТ ХНУМГ імені О.М.Бекетова

41.           Лукашева А.О. - Україна, Запоріжжя, комунальний заклад «Запорізький обласний центр  науково-технічної творчості учнівської молоді «Грані» Запорізької обласної ради, завідувач методичного відділу. 

Громадянське та патріотичне виховання особистості гуртківця через включення його в наукову і творчу  діяльність

42.           Лук'янчук Е.А.- Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО»ЗОР, обласний науково-методичний центр моніторингових досліджень якості освіти, методист.

Від високого рівня громадянськості педагога до високого громадянськості учнів


Роботи учасників 

7 комментариев:

  1. Досить цікаві та актуальні теми, які розглядаються авторами статтей. Хотілося би відзначити, що полікультурне середовище є "дражливим" питанням в умовах ведення інформаційної війни. А педагоги мають навчити учнів розпізнавати та протидіяти спробам такої маніпуляції "національного питання".

    ОтветитьУдалить
  2. Педагоги, воспитатели играют огромную роль в формировании гражданственности и патриотизма у детей. Необходимо воспитывать чувство уважения друг к другу, любовь к Родине, семье, языку и конечно же толерантное отношение к другим народам. Спасибо нашим коллегам из Казахстана за интересный материал.

    ОтветитьУдалить
  3. Вопрос формирования патриотизма и гражданской позиции в нашей стране в настоящее время является насущным и своевременным. Без решения этого вопроса невозможно решать и все остальные. Хорошо, что есть люди и учреждения, которые подымают этот вопрос, занимаются этим направлением и вносят существенный вклад в его решение.

    ОтветитьУдалить
  4. Нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості. При цьому потрібно враховувати, що Україна має древню і величну культуру та історію, досвід державницького життя, які виступають потужним джерелом і міцним підґрунтям виховання дітей і молоді. Вони уже ввійшли до освітнього і загальновиховного простору, але нинішні суспільні процеси вимагають їх переосмислення, яке відкриває нові можливості для освітньої сфери.

    ОтветитьУдалить
  5. Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу (раtria) як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.

    ОтветитьУдалить
  6. Проблема патріотичного виховання набуває особливої значущості в умовах сьогодення. Патріотизм властивий кожному громадянину, він є серцевиною національної ідеї, передбачає любов до Батьківщини, свого народу, рідної землі. Ми стали свідками подій, які відбуваються на Сході країни. Готовність на самопожертву заради миру виявили кращі з кращих синів і дочок України. Їхній подвиг - взірець для молодого покоління. Патріотами не народжуються - патріотами стають.

    ОтветитьУдалить
  7. Теми розглянуті на конференції є актуальними, бо сьогодення політики - це виклик освіті, яка за умов постійного реформування, перекроювання пріоритетів, приниження соціального статусу вчителя має будь-що продовжувати формувати просоціальну особистість і тримати високий фаховий рівень. Сьогодні звідусіль звучать настанови як має бути вихований випускник школи, а от практична сторона - як же цього реально добитися, залишається справою кожного закладу (своя специфіка, контингент, можливості, рівень підтримки тощо). Не завжди громада готова долучитися до цього процесу. Представлені роботи дають різнобічно цікаву інформацію, як можна забезпечувати оптимальну взаємодію. Дякую авторам за практично орієнтовані статті.

    ОтветитьУдалить