Роботи учасників М-Я

43.                Матвєєва Н.О. - Україна, Харківська область, Лозівський район, с. Тихопілля ЗОШ І-ІІ ступенів, директор.

Громадянсько-патріотичне виховання учнівської молоді через ідеї ноосферної освіти

44.                Матковська М.В.- Україна, м. Суми, КЗ Сумський ОІППО,  к.п. н., доцент. 

Професійна компетентність як зміст професіоналізму педагога мистецьких дисциплін

45.                Матковський О.М. - Україна, м. Суми, Сумський державний педагогічний університет ім. А С Макаренка, провідний концертмейстер кафедри мистецької педагогіки та хореографії.

Складові професійної майстерності сучасного концертмейстера

46.                Михайлова Л.М. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО» ЗОР к.п.н, доцент.

Патріотизм як особистісна якість та ціннісний імператив педагога: сучасний погляд на проблему

47.                Мороко Л.В. - Україна, м. Запоріжжя, Запорізький багатопрофільний ліцей № 99 вчитель російської мови та літератури.

Технологія портфоліо як засіб розвитку громадянської компетентності учнів

48.                Мунжасарова Г.Ж., Нуртаева К.Б. - Республика Казахстан, г. Петропавловск, филиал АО «НЦПК Өрлеу» «ИПК ПР по СКО».

Полиязычное образование как фактор эффективности межкультурного общения

49.                Мурзалинова А.Ж. - Республика Казахстан, г. Петропавловск, , филиал АО «НЦПК Өрлеу» «ИПК ПР по Северо-Казахстанской области  профессор, доктор педагогических наук.

Нуртаева Г.К. - Республика Казахстан, г.Петропавловск, школа-лицей «аль-Фараби» учитель.

Успешность и лидерство в образовательной среде как компоненты гражданского воспитания учащихся и профессиональной компетентности педагогов

50.                Мустафина А.С. - Казахстан, г. Петропавловск, Филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области» начальник отдела мониторинга и анализа.

Образовательная среда как фактор формирования поликультурной личности

51.                 Мальований М.М. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО», ЗОР РІАЦ «Освіта та громадянське суспільство», завідувач, к.філос.н, доцент.

Мяло П.І., - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО» ЗОР, РІАЦ «Освіта та громадянське суспільство», методист,  к.і.н.

Вибори як фактор формування громадянина і патріота

52.            Назыкенова Б.С. - Казахстан, Северо- Казахстанская область, Тайыншинский район, КГУ« Подольская средняя школа».

Профессиональная компетентность   педагога  как  условие  формирования  гражданственности  и патриотизма   учащейся молодежи  в поликультурной среде

53.           Несипбаева А.Ж. - Казахстан, г.Павлодар, , АО НЦПК ПК  «Өрлеу»,ст. преподаватель.

Формирование иммунитета к чуждым религиозным идеям среди молодёжи казахстана

54.           Пенькова О.В. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО» ЗОР, методист.

Роль педагога у вихованні патріотизму та громадянської свідомості школярів

55.           Погорелова Н.В. - Україна, Запоріжжя, Запорізький багатопрофільний ліцей № 99 Запорізької міської ради Запорізької області.

Формування національної свідомості учнів засобами мови на основі народознавства та українознавства

56.  Погоріла Ж. М. - Україна, м. Енергодар, Енергодарська мала академія наук учнівської молоді Енергодарської міської ради Запорізької області, директор.

Зозуленко М.В. - Україна, м. Енергодар, Енергодарська мала академія наук учнівської молоді Енергодарської міської ради Запорізької області, заступник директора НМР

 Кучеренко Н. М. - Україна, м. Енергодар, Енергодарська мала академія наук учнівської молоді Енергодарської міської ради Запорізької області, заступник директора ЕМАН з НВР.

Виховуємо громадянина (з досвіду громадянського виховання в позашкільному навчальному закладі)

57.           Решетов С.О.- Україна, м. Дніпрорудне, молодіжна громадська організація Клуб «Білі Ворони».

Патріотичне  виховання учнівської молоді в системі краєзнавчих проектів молодіжної громадської організації клубу «Білі Ворони» м. Дніпрорудного

58.           Решова В.І. - Україна, м. Харків, ХСШ №133 «Ліцей Мистецтв», викладач музичного мистецтва та сольфеджіо

Урок музичного мистецтва для учнів 4 класу

59.             Романенко С.М.- Казахстан, г. Петропавловск, нач отдела МОИР, кандидат филологических наук ФАО НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР по СКО

Научный проект школьников по литературе в казахской школе на русском языке как условие формирования толерантности

60.           Сабиева К.У.-  Казахстан, г. Петропавловск, кандидат химических наук, филиал, заведующая кафедрой «Инновационные технологии и методики преподавания естественно-научных, гуманитарных дисциплин» АО «НЦПК «Орлеу» ИПК ПР по СКО»

Медведева О.М. - Казахстан, г. Петропавловск, старший преподаватель, филиал АО «НЦПК «Орлеу» ИПК ПР по СКО»

Формирование гражданственности  и патриотизма у учащегося в современных социокультурных условиях

61.           Савіч І.О.- Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО» ЗОР, методист.

 Екологічна складова національно-патріотичного виховання дітей та підлітків

62.           Сергєєва Н.В. - Україна, Київ, Інститут проблем виховання НАПН України.

Групування як прояв активності підлітків

63.           Сердюк І.Л.- Україна, м. Запоріжжя, ЗЗОШ № 49 вчитель.

Соціальна компетентність як чинник формування особистості громадянина у демократичному суспільстві

64.           Синьогіна О.В. - Україна, Запоріжжя, Запорізький колегіум «Мала гуманітарна академія», вчитель правознавства.

Громадянська освіта та формування активної позиції     громадянина і патріота України у запорізькому колегіумі «мала гуманітарна академія»

65.           Сирцова О.М. - Україна, КЗ «ЗОІППО» ЗОР, к.і.н., доцент кафедри інноваційних освітніх технологій.

Деякі проблеми формування українського громадянського суспільства очима вчителя

66.           Сібіль О.І. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО» ЗОР доцент, к.п.н., доцент кафедри теорії та методики виховання.

Модель готовності педагога до реалізації громадянського виховання учнівської молоді

67.           Сіра Л.Я. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО» ЗОР, методист.

Патріотичне виховання: ще раз про головне

68.           Слободяник Е.О. - Украина, г.Запорожье, Запорожский колледж радиоэлектроники ЗНТУ.

Клименко А.В. - Украина, г. Запорожье Запорожский колледж радиоэлектроники ЗНТУ.

Патриотическое воспитание подростков: особенности, опыт, проблемы

69.           Стариковська О.О. - Україна, м. Запоріжжя, ,  комунальний заклад «Запорізький обласний центр патріотичного виховання молоді» Запорізької обласної ради, аспірант ЗНУ.

Формування громадської думки молоді засобами патріотичного виховання

70.    Стефанюк С.К. - Україна, м. Харків, Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, професор, доктор філософії.

 Гура С.П. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО» ЗОР, старший викладач кафедри теорії та методики виховання.

Релігійно-громадська консолідація як чинник формування особистості громадянина

71.    Стефанюк С.К. - Україна, м. Харків, Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, професор, доктор філософії.

Тимошевський В.І. - Україна, м. Харків, Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, завідуючий кафедри ДПМ та графіки.

Національно-патріотичне виховання підростаючого покоління як пріоритетний напрямок державної політики

72.            Тимчук М.І. - Україна, м. Київ, Всеукраїнська громадська організація “Ефективний власник”, менеджер.

Виховання співчуття в молодших школярів засобами хортингу

73.           Тищенко О.І. - Україна, м. Запоріжжя, КЗ «ЗОІППО» ЗОР к.п.н, доцент.

 Правова  компетентність вчителя як складова виховання громадянина

74.           . Тойганбекова Ш.М., Есмырзаева А.О. - Республика Казахстан, ФАО НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР по Жамбылской области, к.п.н.,асс/профессор, зав.каф. «Иновационных технологий и методики преподавания естественно-научных (гуманитарных дисциплін)»

Роль патриотического воспитания в решении общенациональных задач

75.           Тойганбекова Ш.М., Избасаров Е.Х. - Республика Казахстан, ФАО  НЦПК «Өрлеу»  ИПК ПР по Жамбылской области, к.п.н.,асс/профессор, зав.каф. «Иновационных технологий и методики преподавания естественно-научных (гуманитарных дисциплін)».

Формирование казахстанского патриотизма в многоязычном образовательном пространстве

76.           Хайруліна О.С. - Україна, м. Запоріжжя, навчально – виховний комплекс №109.

Ми пропонуємо дітям діяти, ми їм віримо

77.           Харченко А.В. - Україна, м. Запоріжжя, студентка КПУ.

 Харченко О.В. - Україна, м. Запоріжжя, ГО СДЮШОР «ЗТР», тренер – викладач.

Повернення до витоків або, як виховати громадянина (Роль педагога у формуванні  моральної позиції вихованців)

78.    Худенкова І.Г. - Україна, м. Енергодар, Науково-методичний  центр управління освіти Енергодарської   міської  ради, методист.

Управління якістю виховної роботи на основі моніторингових досліджень в умовах малого міста

79.    Чеховська Л. Й. - Україна, м. Запоріжжя, комунальний заклад «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум» Запорізької обласної ради.

Національне виховання у середній школі: на шляху до духовної суверенності (професійна компетентність педагога, як фактор формування особистості громадянина та патріота)

80.    Чуркіна В.Г. - Україна, м. Харків, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри виховання й розвитку особистості.

Косенко  К.О. - Україна, м. Харків, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», методист Центру громадянського виховання.

Національно-патріотичне виховання та етнопедагогичній потенциал фольклору

81.    Чхайло Л.М. - Україна, м. Суми, КЗ «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», кафедра педагогіки та інноваційних технологій, старший  викладач.

Національно-патріотичне виховання — це систематична і цілеспрямована діяльність

82.            Шикітка Г.М.- Україна, м. Ужгород, ДВНЗ «Ужгородський національний університет", аспірантка кафедри педагогіки та психології.

Формування освітянського руху на Підкарпатській Русі, зародження перших фахових організацій на початку 20-х років XX століття

83.           Яценко  О.М.- Україна, м. Запоріжжя методист ІАМЦ ДОНМС зі створення та розвитку виховного середовища  ЗМР.


Проект «школа шляхетних панянок «царівна»  як засіб дослідження і примноження національно-духовних родинних цінностей

7 комментариев:

  1. Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу (раtria) як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.

    ОтветитьУдалить
  2. Сподобалась стаття авторів Мяла та Мальованого про вплив виборів на формування людини як громадянина: досить інформативна та стисла. Особисто мені як пересічному громадянину цікаво було дізнатися про зміст нового закону про місцеві вибори та отримати деякі пояснення щодо його функціонування, адже система підрахунку голосів та виведення кількості, необхідної для мандату, і справді недостятньо прозора і зрозуміла. Сподіваюся, передача влади на місця виявиться ефективною. Хочеться побажати, однак, щоб наша теперішня влада не використовувала цей процес для відволікання народу та адміністративних ресурсів від більш гострих проблем.

    ОтветитьУдалить
  3. Согласна с предыдущим комментарием! Статья понравилась. Я как учитель права буду советовать её своим ученикам. Молодёжь в наше время недостаточно внимания уделяет выборам, им это не слишком интересно и непонятно, поэтому хочется больше таких вот работ, объясняющих и саму систему, и важность осознанного и ответственного отношения к выборам. Надеюсь, наше молодое поколение вырастет патриотами и будет думать и делать правильный выбор.

    ОтветитьУдалить
  4. Дякуємо за можливість переглянути досить цікаві статті. Особливо Тищенко О.І. Правова компетентність вчителя як складова виховання громадянина. Сібіль О.І. Модель готовності педагога до реалізації громадянського виховання учнівської молоді. Є про що подумати та з чим працювати.

    ОтветитьУдалить
  5. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  6. Особисто мені сподобалась публікація Сібіль Олени Іванівни "Модель готовності педагога до реалізації громадянського виховання учнівської молоді". Слід відмітити змістовні характеристики компонентів щодо реалізації вчителем громадянського виховання, які можна використовувати в практиці виховної роботи. Спасибі за нові ідеї!

    ОтветитьУдалить
  7. Дуже актуальні і цікаві матеріали в усіх авторів, але хотілося б відмітити роботи Михайлової Л.М., Мороко Л.В., та Сібіль О.І. Цікаві педагогічні знахідки і практичні наробки, які стануть в нагоді особисто мені.Дякую організатору конференції!

    ОтветитьУдалить